Tata Steel is marktleider van Europa als producent van hoogwaardig staal voor de automobielindustrie, verpakkingsindustrie en (werktuig)bouw. Ze werken vanuit de strategie om hun klanten te helpen uitdagingen te overwinnen en meer succesvol te zijn in hun markt, door innovatieve producten en diensten te creëren. De volgende prioriteiten zijn voor Tata Steel hierin belangrijk; ‘Customer Focus’, ‘Innovation’, ‘Operational Excellence’, ‘Responsibility’ en ‘People’.
Om in de eerste ontmoetingen volledig gehoor te kunnen geven aan de uitdagingen van de klant was er vanuit Tata Steel de behoefte aan een ontvangstruimte in het huidige Innovation Centre van Ijmuiden. Bruns heeft, in samenwerking met DST- het experience bureau, de ontvangstruimte ontwikkeld en gerealiseerd met als doel een nieuwe Visitor Experience te creëren. De ontvangstruimte is zo ingericht dat Tata Steel efficiënt en diepgaand kan inzoomen op het vraagstuk van de bezoekende (potentiële) klant, zoekende naar waar de behoeften en uitdagingen écht liggen.
Fotografie: Tata Steel