In een brand experience center worden bezoekers ondergedompeld in de wereld van een merk met als doel de – potentiële – consument aan zich te binden. Dat laatste is belangrijk omdat consumenten overrompeld worden door het enorme aanbod. Ze maken hun keuzes steeds meer op basis van gevoel, emotie, betrokkenheid en herkenning in een product of dienst. Een brand experience center is dé plek om je merk anders te profileren dan veelal gebruikelijk. In een brand experience center heb je geen last van concurrentie en kun je bezoekers helemaal meenemen in het verhaal van een merk. Of het nu gaat om de bijzondere historie, de unieke producteigenschappen of toekomstige duurzame oplossingen. Een brand experience center biedt de mogelijkheid om consumenten op langere termijn aan je merk te binden.

Bruns heeft in de laatste jaren voor een aantal toonaangevende merken een brand experience center gerealiseerd. Zo waren we verantwoordelijk voor de realisatie van de Nestlé Experience in Vevey (Zwitserland), het LEGO House in Billund (Denemarken). Ook de populaire FIFA experience in Zurich (Zwitserland).

 

Ook in het B2B segment verandert het klantgedrag van diensten en producten naar oplossingen en ervaringen. De focus bij sales ligt steeds meer op storytelling in plaats van een koud verkoopgesprek. Middels een interactieve showroom kunnen relaties meegenomen worden in de oorsprong en de kernwaardes van een bepaald product of dienst. Ook hier is gebleken dat een unieke ervaring een zeer positieve uitwerking heeft op de verkoop en de relatie op langere termijn.

Naast het stimuleren van de verkoop kan een brand experience center voor de industriële markt nog een ander doel hebben. Je relatie een beleving laten ondergaan in een unieke omgeving. Dit kan bijvoorbeeld een virtuele tour zijn van een bijzonder productieproces dat, vanwege de veiligheid, normaal niet toegankelijk is. Of een innovatie lab waarin je samen met je relaties werkt aan experimentele ontwikkelingen van je product. Een ander voorbeeld is een fysieke ruimte die een totaalbeleving creëert waar jouw specifieke product een onderdeel van is. Voor ASML, Tata Steel, Bolidt en Barco is Bruns intensief betrokken geweest. Zowel de ontwikkeling als de realisatie van het brand experience center hebben wij op ons genomen.

Neem contact met mij op!
Wilt u meer informatie? Vul hier uw gegevens in, zodat we contact met u kunnen opnemen.
Ongeldige invoer
Ongeldige invoer
Ongeldige invoer

   -   Mail

Move Mobility Experience

Amsterdam, Nederland

Pon opent het MOVE Mobility Experience met als doel bezoekers van alle leeftijden na te laten denken

Tata Steel

Ijmuiden, Nederland

Tata Steel is marktleider van Europa als producent van hoogwaardig staal voor de automobielindustrie

LEGO® House

Billund, Denemarken

LEGO® Hous stelt een compleet nieuwe standaard voor interactieve bezoekerservaringen.Met de opening

De Fietser

Ede, Nederland

Fietsenfabrikant Accell Nederland zag de omzet van de online fietsverkoop de laatste jaren sterk sti
Meer informatie?
Voor meer informatie over Bruns en onze productiemogelijkheden nodigen we u graag uit voor een bezoek aan onze inspirerende locatie De Ploeg. Laat uw gegevens achter, zodat we contact met u kunnen opnemen.
Ongeldige invoer
Ongeldige invoer
Ongeldige invoer

Bruns B.V. | Rijksmonument De Ploeg, Riethovensedijk 20, 5571 CR Bergeijk (NL) | T +31 (0)497 577027